Часті питання і відповіді на них

Робота магазину

Чи однакові ціни в інтернет магазині і в ваших реальних магазинах?

  • Так. Всі ціни в реальних магазинах завжди на 100% відповідають цінам на сайті.

Чи є сертифікати якості?


Коли я повинен оформити замовлення, що б воно було відправлене тим же числом?

  • Так як ми працюємо зі службою доставки Нова Пошта, то повністю залежимо від їх розкладу відправлень і не можемо на 100% гарантувати всі аспекти їх роботи. Орієнтовно, оформивши і підтвердивши замовлення до 16:00 в будні дні і до 14:00 в суботу ви можете розраховувати на те, що ваше замовлення буде відправлене тим же числом.

Чи оригінальна у вас продукція?

  • Вся продукція, що знаходиться на наших реальних і «віртуальних» полицях, є оригінальною. З деякими брендами ми працюємо на пряму, тобто співпрацюємо безпосередньо з заводом-виробником або навіть є офіційними представниками деяких з них на території України (Real Pharm, Muscle Care, ActivLab, Fitness Athority, Kevin Levrone). Продукцію всіх інших брендів ми закуповуємо у офіційних представників, тому впевнені в її якості на 100%.

Де знаходяться реальні магазини Mega-Mass?

  • Наші роздрібні точки продажу знаходяться в наступних містах: Чернівці, Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ, Хмельницький. Більш детальну інформацію шукайте тут ➡️ Реальні магазини Mega-Mass.

Як дізнатися про наявність певного товару в конкретному роздрібному магазині Mega-Mass?

  • Для уточнення наявності конкретного товару або його смаку в тому чи іншому магазині мережі ви можете зателефонувати за телефонами в шапці сайту нашим менеджерам або ж безпосередньо в потрібний магазин дізнавшись номер у списку ➡️ Контактів. Крім цього, ви можете задати нам будь-яке питання в чаті на сайті.

Як відбуваються покупки в інтернет-магазині?

  1. У відповідній категорії обираєте товар і переходите на нього.
  2. Ознайомившись зі всією потрібною інформацією по продукту, натискаєте кнопку «Купити в один клік», якщо ви хочете придбати тільки цей один продукт, заповнюєте зазначені поля форми і чекаєте дзвінка нашого консультанта.
  3. У разі якщо ви хочете продовжити роботу з сайтом або одночасно купити кілька товарів, слід натиснути кнопку «Купити».
  4. Перейти в корзину (передостання кнопка на головній панелі сайту) і слідувати подальшим вказівкам, після оформлення замовлення з вами зв'яжеться наш менеджер.

Які способи оплати доступні в інтернет-магазині?

  • Замовляючи товар у нас на сайті і користуючись службою доставки Нова Пошта, ви можете вибрати або готівковий / безготівковий розрахунок по отриманню товару у відділенні Нової Пошти. Або оплатити товар заздалегідь і тим самим знизити вартість доставки. Для цього слід обговорити такий варіант з нашим менеджером при підтвердженні замовлення.

Чому мені ніхто не передзвонює після оформлення замовлення?

  • Ми обробляємо замовлення на сайті в порядку черги. Якщо ви отримали СМС про оформлення замовлення, вам точно зателефонують, як тільки дійде черга до вашого замовлення. Винятком може бути не робочий час магазину, в такому випадку дзвінок слід очікувати в найближчий робочий день з 10:00.

Продукція

Чому на деяких товарних позиціях є голограма, а на інших немає?

  • Голографічна наклейка як знак відмінності не є обов'язковим пунктом для продукції спортивного харчування, якщо не передбачена самим виробником як елемент заводської упаковки і відмінності бренду. У переважній більшості випадків голограма на спортивному харчуванні, це ознака того чи іншого імпортера (офіційного представника). Але дана ознака зовсім не є обов'язковим і наноситься тільки за бажанням цього самого конкретного представника.

Чому упаковка купленого мною продукту візуально відрізняється від тієї що є у вас на сайті або тієї що я бачу в інтернеті?

  • Зміна візуального оформлення упаковки є звичним маркетинговим ходом багатьох виробників спортивного харчування. Кожен бренд без винятку згодом вносить зміни різного ступеня в зовнішній вигляд конкретного продукту, окремої серії або всієї своєї лінійки. Це практикують як всесвітньо відомі американські бренди, так і менш популярні.

Причини через які ви бачите різницю:

  1. Ми не встигли поміняти на нашому сайті зображення в картці товару.
  2. На сайті виробника вже оновили картинки і завод почав випускати новий варіант упаковки, але в магазинах і на складах ще є партії зі старим оформленням.
  3. Якщо ви, використовуючи пошук в інтернеті, знаходите різні варіанти упаковок, то це часто говорить про те, що фото зроблені в різний час.
  4. Багато ТОПових американських брендів мають виробничі потужності в Європі, тому візуальне оформлення етикетки і в цілому банки може відрізнятися в залежності від заводу на якому випускається продукція.
  5. Інколи відмінності реального пакування від картинки можуть бути внаслідок візуальної зміни самого зображення або його формату. 
  6. Деякі виробники практикують сезонний випуск нових смаків і відповідно візуальну зміну упаковки в залежності від цього факту.

Куплений у вас протеїн не пройшов тест окропом на згортання.

  1. Процес згортання (денатурації) під впливом температури властивий далеко не всім видам білка. Наприклад, все що не сироватка або комплексні варіанти реагують не так виражено.
  2. Залежно від ступеня очищення білок може давати різні показники по згортанню.
  3. На цей процес впливає також кислотність як зовнішнього середовища, так і самого білка.
  4. У більшості випадків протеїнові добавки випускаються зі смаками та іншими «косметичними» особливостями, а це значить, що у виробництві використовуються барвники, підсолоджувачі, піногасники та інші другорядні компоненти, які будуть впливати на результат домашнього «тесту».
  5. Особливості безпосередньо самого виробництва на різних його стадіях також будуть впливати на те, скільки «грудочок» ви виявите, зваривши або заливши окропом протеїн.

На нашому сайті існує спеціальна стаття, присвячена цій темі, в якій ми постаралися максимально детально висвітлити це питання. ➡️ Перевірка протеїну окропом.